Friday, June 19, 2009

So Sad....

3 comments:

KaCa Mata said...

klu aku .. aku akan jaga perempuan tue hingga ke akhir hayat.. coz perempuan tue lagi sedih bile lelaki yg dicintainye meninggalkan nye..

morale value : lepas bukak chemical sila tutup semula..

UnMe4va said...

btol2..minta2 lar ade lagi pompuan cm nie dlm dunia nie..huhuhu..

tp aku rase aku tau nape laki tue wat camtue..
1.laki tu rase diri dier kekurangan lpas bg mate tue..then die rase x nak susahkan pompuan tue plak...
2.sbb pompuan tue x ckp die suke kat laki tue gak time mate dah bek..so laki tu konfirm x tau yg pompuan tue syg giler kt dier ..
neway,pd aku laki tue x salah sbb dier dah wat yg sepatutnye..i mean derma mata tue...hehe..

yg penting laki pompuan dua2 kene cakap..komunikasi..terus terang..kalu x dua2 x tau...nie tak asik laki je nak tanye..tp pompuan lak buat dunno jerk..konfim la laki tue x tau sampai mati...

hahaha..kan aku dah jadi fadilah kamsah..bkn senang tau nak suh aku komen blog org..ie 1st time nie...

papepun...
layan lagu di bawah nie lg best..
http://www.youtube.com/watch?v=Ts7U7W5JsV4

KaCa Mata said...

hehehe.. lupe plak... x payah derma mata.. kahwin je ngan perempuan tue..