Wednesday, November 11, 2009

ahaks.. long time no see arr..



Assalammualaikum... salam sejahtera dan salam satu malaysia.. hahaha.. dah mcm berceramah plak.. actually aku nak citer ar ape yg berlaku dalam life aku dua 3 menjak nie..

Ok.. pasal keje baru nie.. best tapi sgt mencabar.. kengkadang mcm xpercaya yg aku leh buat bende yg selama nie aku x buat.. tegur org yg aku x kenal.. berbual.. tanye pendapat.. berjalan².. anta report dan mcm ² lagi.. Skang nie aku follow senior aku la.. kate noob lagi kan.. kene la blaja klu nak pandai.. tp dalam keje nie x terkecuali kite akan jumpe org yg besar pangkat tapi baik hati dan rendah diri.. begitu juga sebaliknya.. gelagat manusia yg pelbagai ragam.. kadang² menggembirakan.. kadang² sedih melihatnya..

Apepun barulah aku tahu ape yg selama nie aku pikir adalah sebaliknya.. barula aku atau realiti dan fantasi.. hmm.. dalam mase yg same gak.. teringat kat member lelame yg ade kat melaka nun... xpe la.. nak berjaya kene berhijrah.. kat cnie pun jumpe kengkawan yg baru.. and alhamdulillah sumenye baik² belaka..

Apepun dalam gembira ade sedihnya.. tp biase ar lumrah hidup x semua kite nak akan dapat.. kengkadang kite kene lepaskan utk capai yg satu lagi... ape yg penting ini semua sudah diatur untuk kita oleh Yang Maha Esa... Allah s.w.t.... hanya kita perlu berusaha untuk mencapainya

p.s : aku sgt bersyukur diatas peluang yang diberikan semoga dapat berubah menjadi insan yg
lebih baik..

1 comment:

Blogger said...

Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

Well over 160000 men and women are hacking their diet with a simple and secret "liquids hack" to drop 1-2lbs each night as they sleep.

It's painless and works on everybody.

This is how you can do it yourself:

1) Get a clear glass and fill it up with water half the way

2) And then use this weight losing hack

and you'll become 1-2lbs thinner when you wake up!