Sunday, November 15, 2009

Percutian ke???... aku nak g tahun depan... jom cuti... ahaha..


Aloha... well berdasarkan tajuk diatas.. sudah pastinya ianya berkaitan dengan percutian... hehehe lame seh x pernah dapat g bercuti.. klu ngan member last² aku ingat g cherating la kut.. tue pun mase muda mudi dulu.. klu ngan membe opis plak g cameron.. klu dengan family.. last² mase g langkawi.. klu ngan membe umah sewa mase kat melaka plak.. g genting..( hawau sungguh mase nie aku memang x bleh lupa punye.. plan awal g danga bay.. masuk highway tukar plan.. g genting.. hehehe.. naik genting pakai seluar jeans pendek ngan selipar.. baju tshirt langkawi.. sejuk.. ahahaha) ngan g ledang.. ( bergaya ngan cermin mate hitam abg halu.. hahaha) then yg lain² tue sume nye persinggahan semasa kursus..

ha.. klu korang tgk gamba kat atas pun mesti dah rase teringin nak pegi.. nie gamba kat sabah.. membe aku kene posting sane.. so dikala itu dia pun menangguk di air jernih dengan pegi bercuti ke semporna kut aku rase.. nhehehe... lupa bah.. tapi dari ape yg die cite ngan gambar yg aku tgk kat fb die.. fuhh.. syahdu gile.. bleh release tension beb.. so skang aku target nak g sane la nanti.. target nak simpan cuti ngan simpan duit.. hahaha mane bleh tahan takat tgk gamba je.. harap² dapat lah cuti time tue erk...

membe aku yg sorang lagi kat melaka tu lagi asyuk.. bawak diri hati yang lara dengan g bercuti kat korea ngan vietnam.. sib baik die ade pasport.. aku haram pun tara.. tue pun die budget dalam 3K satu kepala.. memang best ar, klu dengar dieorg bercuti... jeles pun ada.. tp aku nak lepaskan kat malaysia dulu la... hehehe

kalau aku lah kan.. aku suke bercuti kat pulau .. best skit.. sambil berlari lari di tepian pantai.. hahaha.. x bleh blah.. sekali skala best gak pegi.. lagi² klu ko pegi ngan family or kwn ² yg rapat ngan ko.. tapi klu berkali² tokey guli pun boleh rugi.. hahaha.. tapi pade pendapat korang la kan.. mane korang nak g... bercuti luar negara atau dalam malaysia je.. ahha.. tapi sume perancangan nie aku rase nak wat tahun depan..

K lah.. klu korang ade suggestion tempat yg sesuai utk bercuti dan ringan jari nak menaip.. bolehlah tinggalkan komen ea.. klu x pun xpe.. sekian... challooo....

1 comment:

Leadership Developmant Training said...

kunjungan gan .,.
bagi" motivasi
kegagalan bukanlah akhir .,.
kesuksesan juga bukan akhir .,.
tapi proses merupakan cerminan akhir .,.
di tunggu kunjungan blik.na gan.,