Wednesday, February 22, 2012

Wajib bagi kita untuk mempertahankan agama bangsa dan negara..

Assalammualaikum...

Lame dah x tulis kat blog nie.. tetiba rase nk tulis skit.. itu pun pasal baru² nie tgk banyak sgt yang bermain dengan isu agama, perkauman.. dari kfc.. sampailah ke kepala **** di lontar di hadapan masjid.. Astaghfirullahalazim.. nampak sgt ade sesetengah pihak kat negara nie cuba nak mencetuskan huru hara.. Ape.. mereka ingat dengan huru harakan negara nie.. mereka² di sana boleh jadi tuan di negara ini.. bila dah huru hara.. maka bermulalah ucapan dari polis dunia terutamanya Amerika.. dtg konon nak amankan negara nie.. sudahnya kita lihat negara² yang pernah mereka amankan... sampai ke sudah berperang sesama sendiri.. yang lemah terus ditindas.. yang mengaut keuntungan tentulah negara barat di luar tue..

Apepun... aku baru jer dengar ucapan dari Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria berkenaan kenapa kita wajib mempertahankan agama kita, bangsa kita.. dan negara kita.. jangan kita bersorak gembira dan menyokong bila penganut agama lain memperlekehkan agama dan menghina agama kita ... semata mata kerana dahagakan kuasa habis agama digadai.. Semua boleh.. asalkan mereka disokong.. Apepun luangkan sedikit masa untuk mendengar ucapan mufti ini.. dan fikirkanlah.. Allahuakbar...



video

p.s : tak terkejut bila si polan cakap sokong penubuhan negara ISRAEL berbanding berjuang mempertahankan Palestin.. moga dibukakan mata mereka² yang fanatik dengan dia..

No comments: