Wednesday, August 12, 2009

Lucut Kerakyatan Si Penghina & Pertahankan Agama ISLAM..


Hari nie aku memang terkejut apabila ada insan yang digelar ulamak oleh parti bulan sanggup membiarkan ahli² roket nie menghina ISLAM dengan alasan " DAP kalau HINA ISLAM pasal dia BUKAN ISLAM. YANG ORANG ISLAM TOLAK ISLAM ITU LEBIH MENGHINA ISLAM".

Apa yang difikirkan memang aku x tahu... janganlah kerana kuasa politik agama dipermainkan.. sudahlah diajak bersatu die x mahu, si roket hina ISLAM die cakap xpe.. Hina Sultan pun die cakap xpe... Sepatutnya kita mengikut gesaan Mufti Perak Tan Sri Harussani supaya mempertahankan agama ISLAM dan kedaulatan raja. Malah aku amat bersetuju dengan saranan Tan Sri supaya si penghina yang menimbulkan isu ini semua patut dilucutkan kerakyatan lebih² lagi tindakan ini akan mencetuskan ketegangan. Kat sini hangpa semua boleh baca pasal artikel yang mufti perak nyatakan.

Pada yang bencikan negara ini anda bebas tinggalkan negara ini dan tinggallah di negara yang boleh menerima ideologi anda yang hebat sangat....

p.s : semalam memang aku menyampah gila bila terserempak dengan mamat MELAYu yang pakai baju Hapuskan ISA.. tgklah ISA belum hapus pun si roket dok sibuk hina ISLAM dan MELAYU.. inikan pula bile dah tiada dek angkara si pengkhianat...

9 comments:

BaTiK_PiNk said...

kalau ida....ida ludahkan je mamat yg pakai tanda tu...biar dia rasa kena ludah dengan bangsa sendiri sebelum kena ludah dengan bangsa kafir kat Malaysia ni...pergi jahanam la PKR ni!

KaCa Mata said...

Betul tue.. tapi depa nie jenis depa je yang betul.. orang lain semua salah.. ape nak jadi da..

Mamat tue memang dah perasan aku pandang paiseh kat die... muke pun berubah.. baghal punya olang.. yang sibuk berdemonstrasi semua bangsa MELAYU... yang rugi meniaga pun melayu.. nie depa cakap nak tolong orang melayu... chit..

marty friedman said...

PKR itu parti pengkhianat melayu, mereka sangup menghina islam&melayu demi kepentingan politik sekongkol dengan kafirun quraish menghina mufti dan islam sendiri....jgn tepengaruh dengan mereka ini, boleh rosak minda kita...HIDUP UMNO untuk bangsa, Agama dan Negara kita!

amarmilan.blogspot.com (SA)

anne said...

tul la zam... PKR buat rakyat kadang2 dlm ketakutkan & juga buat kita berfikir tak betul...

Jeffry said...

SLM ZIARAH BRO..PAK AJIS LEBIH PERCAYAKAN KAUM KAFIR DR UMAT ISLAM. PAK AJIS LEBIH UTAMAKAN UNDI DR ISLAM. PAK AJIS LEBIH SUKA BERKAWAN DGN SYAITAN DRP BERKAWAN DGN UMAT ISLAM. PAK AJIS RELA BIARKAN PENGIKUT DIA MENDEWA2KAN SYAITAN DRP ALLAH S.W.T...NAUZUBILLAHH

Junah said...

Salam,

Tn Gulu suda beri lesen o, apa lagi jom hina sepuas2nya!

Tungaklangit said...

SALAM

SEMPENA MENYAMBUT BULAN RAMADHAN INI SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MEMOHON MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA SEMASA MEMBERI ULASAN KEPADA SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN

SEMOGA RAMADHAN INI DAPAT MENYATUKAN HATI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI...

SALAM SEJAHTERA

dirasatul ilmi said...

Askum sidang pembaca sekalian.
Islam itu luas dan tidak jumuk, hari ini kita mempertahankan islam dengan menempelak pendapat orang lain dengan kata-kata yang kesat, adakah islam mengajar umatnya untuk berkata kesat. Islam kita pertahan dengan apa? dengan lidah dan kata-kata sahaja tidak mencukupi, mesti denga tingkah laku sekali. Hari ini kita menyokong Islam dengan lantang sekali. berapa kalikah kita mengimarahkan masjid berdekatan kita? berapa kalikah kita menegur manusia yang membuat maksiat. kita mesti faham Islam tidak akan berkembang tanpa bukti dari tidak tanduk kita. kenapa orang berani memaki Islam? kerana sikap kita orang islam yang tidak melaksanakan suruhan agama, hanya sekadar menguwar warkan yang kita ini penganut Islam tulin, tetapi isinya kita tidak sempurna tunaikan. Orang bukan Islam tertarik dengan islam adalah faktor akhlak nabiyang ditonjolkan terlebih dahulu, kemudian dari itu islam mula diterima oleh seantero dunia. pk pk kan lah

KaCa Mata said...

saudara dirasatul ilmi, terima kasih diatas teguran dan nasihat saudara..