Tuesday, August 4, 2009

Ya Allah, Hukumlah Si Pembunuh Ini...



Gambar dari akhbar KOSMO

Astagfirullahalazim... hanya itu yang mampu aku ucapkan melihatkan kekejaman manusia zaman sekarang nie sampai sanggup membunuh bayi kecil yang x berdosa ini.. Sila baca artikel ini..

Apa yang ada dalam fikiran mereka nie...sudahlah membuat dosa, kemudian dibuang pula bayi tersebut yang kemudiannya meninggal dunia dan mayatnya dibaham biawak.. kalau bayi tersebut sudah meninggal dunia.. kebumikan lah dengan cara yg elok, bukannya dengan cara begini!!!

Inilah angkara melayan hawa nafsu.. sudahnya si jantan x nak bertanggungjawab, si betina pula terdesak dan akhirnya mangsanya bayi kecil ini.. aku betul berharap agar si pembunuh ini mendapat balasan dunia dan akhirat...

Pada si pemuda pemudi tue, kalau dah x boleh menahan gejolak nafsu masing².. laksanakan yang wajib.. nikah dan terhindarlah kamu dari melakukan dosa² besar ini.. sekaligus mengelakkan berlakunya pembunuhan seperti ini..

Kepada si pembunuh.. aku harap engkau diselubungi rasa menyesal seumur hidup dan bertaubatlah selagi engkau berpeluang...

2 comments:

BaTiK_PiNk said...

amin!! (utk doa en. kacamata tu)

Safirul Amar said...

Bukan main susah nak dapat zuriat, tapi bila dah dapat 'buang' macam tu je! Tak bertanggung jawab betul!! Sial punya makbapak bayi ni! Kalau taknak bagila kat aku!