Monday, August 10, 2009

Tag << aku dah jawab...

1) Nama timangan anda?
ZaM @ Zamie

2) Anda seorang yang?
ntah x tau nak ckap, datang rajin aku rajin la, datang malas aku malas la,
ade sikit panas... hehehe darah muda la katekan..

3) Insan yang teristimewa?
Ibu bapa, adik beradik... dan kawan² yg senangkatan dan sekepala..

4) Lagu Kesukaan?
Lagu classic..hehehe.. grunge, rock, sume ar yang best² kecuali dangdut..

5) Makanan Kesukaan Anda?
Sambal udang, sambal ikan bilis, asam pedas, sambal tempoyak.. ( pergh
leh tambah berkali²...

6) Yang membuatkan aku stress?
Salah orang lain aku plak yg kene, mane bleh...

7) Warna kegemaran anda?
Merah ( The Reds ) hitam, putih, biru..

8) Benda yang mesti ada dalam Beg.
External harddisk, cable hp ngan bekas cermin mata..

9) Kali terakhir anda Menangis?
Ntah x ingat plak.. ade la kut.. time ngah sakit atau yg sewaktu
dengannye..

10) Sebarkan pada 6 orang rakan anda.
Nanti ea bile aku rajin... mane nak datang 6 orang tue...

syabas kepada en. amardini kerana berjaya membuatkan aku jawab soklan nie.. selalu bace orgnye je... hehehe

5 comments:

Safirul Amar said...

bagus, telah selesai hutang! wei apehal amar dini pulak ni?kehkhe

KaCa Mata said...

aku ikut biawak pasir da... bukan amar + maldini ka?? hehehe

Born Of Truth said...

sapa si dia tue, bleh saya tau . .

Safirul Amar said...

salah tu, amaldini la,kehkehkeh..
kalau amardini dah macam gabungan staff cun micth dah....hahhahahahh

Safirul Amar said...

boleh saya tahu? si dia sape namanya?