Thursday, May 14, 2009

11 perkara yang kita boleh lihat pada orang yang akan berkahwin....

15 Mei 2009 ( Topik hangat minggu ini ) - Mr.Clerks perasan beberapa kengkawan yang sudah berdarah manis dan akan menghadapi alam baru x lame lagi akan mengalami sindrom² yang berikut :-

1 ) Sentiasa gelisah... nak makan x lalu, nak minum x tahu la kan...
2 ) Menghadapi sindrom lupe name kengkawan....
3 ) Sentiasa mengalami gatal².... terutamanya yang berkaitan dengan hal yg sewaktu dengannya..
4 ) Mula rajin bersalam dengan orang ramai....
5 ) Mudah terkejut..... terutamanya dengan perkataan sah
6 ) Sentiasa menjaga penampilan diri ( x bleh kotor langsung )
7 ) Wajah tue ade manis skit la..
8 ) Praktis duduk dalam masa yang lama..
9 ) Makan dengan penuh tertib...
10 ) Suka berangan dan tersengih x tentu pasal hehehe...
11) Mula berminat mengetahui jalan ² yg boleh digunakan untuk ke rumah. ( sblum nie x ambik tahu langsung)

p.s : - klu ade yang nak tambah leh tambah yer, sekadar usikan jangan mara, hehehe.....

20 comments:

Safirul Amar said...

mengada-ngada kau.

Born Of Truth said...

dia cakap slanga ada plik skit, cth . .. lu pikay la sendiri

ahin2960 said...

tak berapa nak lalu isap rokok...

KaCa Mata said...

hahaha.. mungkin jgk, rokok semakin berkurangan.. ngah praktis nk berenti merokok..

aiza said...

haha

tiada lagi simptom sebegitu utk ku

KaCa Mata said...

hmmm... hope everything gonna be fine..

anne said...

1. dia selalu je termenung...
2. malu2 je kadang...

lagi apa eehhh huhuh

cik applemanis said...

- mula prctis jalan perlahan2...
- dah mula pilih pakaian yg agak tidak sopan cth: siglet hehehe

KaCa Mata said...

ops... nape panas ea kat cni... hehehe.. cik applemanis if anyone ask u why u said something like that juz said no comment :P

anne said...

why??? may i know y???

KaCa Mata said...

cik anne pasal komen singlet tue ha.. kang yg kat atas tue tanye kang nak jawab ape.. so me as PR to cik applemanis sj g jawapan yg sesuai klu ada reporter yg tanye...

Safirul Amar said...

perghh jalan perlahan-lahan tuh yang tk tahan...sape tuh? sudirman suparjo ke?

Atau AHIN? ahin dah ada tanda-tanda tu. Jalan pun perlahan-lahan.

cikun said...

oit budak kaca mata ...
ko bile lak nk kawen....:P

nurul said...

praktis senyum beb..kalau tak macam sengal muka bila photographer suh senyum time bergambo..lepas tu fikir posing2 menarik utk amik gambar nanti..kalau tak kaku cam tiang kayu

saplo182 said...

omg aku ade tande tersebut,, gugugu
ekhh.. sape sebenarnye clerk life neh. suparman ke kekekek

KaCa Mata said...

saplo 182>>> hehehe.. tiada kene mengena dengan suparman... hanya seorang kerani dan liverpool die hard fan... apepun thanx 4 the comment dan siap sedialah utk menempuhi alam baru ea... :P

kirana said...

Ader tambahan nih! Asyik dgn kalkulator jerr. Kira duit berape nak pakai, berapa tahun baru utang kawen siap, kan???

KaCa Mata said...

hehehe... betul², selain tru cik kirana, mereka nie akan rajin g bank² nak wat loan.. hehehe

saplo182 said...

hahah tande g bank tanye pasal loan dah ader kat membe aku.. dlm taun dpn kawin ah dier .. fo

~munmun~ said...

hoo...meh org tmbh..mule ngikat perut sbb nk simpan duit wat bunje kawen...