Monday, May 11, 2009

Satu hari di Aquaria KLCC















2 Mei 2009 - Mr.ClerKs telah berjalan² dalam Aquaria buat kali pertamanya walaupun beliau sendiri tinggal berhampiran dengan KLCC. Suasana di dalam Aquaria akan membuat anda merasakan diri anda berada dalam terowong semasa lautan. Sesiapa yang hendak sentuh tapak sulaiman juga boleh berbuat demikian, cuma diminta tidak memasukkan tangan saudara ke dalam akuarium pirahna walaupun ditawarkan hadiah RM 1000.oo ( psttt.. tangan palsu ade jual kat kilang batu berendam )

Yang mana nak beriadah bersama anak kecil pun bagus jugak, biar si kecil kenal dengan jerung, ikan pari ( at least nanti die tau apa yang die makan dalam lauk asam pedas tue ). Apepun Mr.ClerKs memang berasa sangat gumbira " Betapa gumbiranya hati beta, klu dibenarkan ingin sekali beta ke sini lagi"... hehehe - sumber Clerks International News

6 comments:

Safirul Amar said...

bila nak pergi taman buaya dan zoo melaka pula??

anne said...

wwaaa... best ye... nape tak ajak sekali... tu... taman buaya dah pie ke...

KaCa Mata said...

lenkali leh g reramai, beta akan jadi ketua rombongan ... hehehe, taman buaya lum wat discount, hmm kite nak kene wat rombongan ke taman buaya xkan nak orang taman buaya watkan utk kita plak kan..

xillix axillixa said...

eh kamu nih orang melaka ke orang KL sebenarnya...

KaCa Mata said...

orang key ell, cume mencari rezeki di bumi hang tuah...

~munmun~ said...

haha..skali kan terserempak dgn org tu kat Stesen Pudu..best ke Aquaria? org x sampai lg situ