Wednesday, May 27, 2009

Macam mana nak menegur si dia yang anda minati..

Selalunya masalah nie yang selalu dihadapi oleh mereka yang pemalu... so kat sini ada la skit cara² nya yang mr.clerks slalu dapat dari sumber yang berkenaan...

1. Kalau nak berkenalan ngan "si dia" , lagi molek kita sendiri yang pergi..

2. Jangan malu² redah je... hehehe

3. Klu kawannya tue kenalan kite elok minta kwnnya tolong introducekan kite kat dia...

4. Tegur dengan elok... jangan bersiul phewitt... nanti kang die ingat korang nie mamat gatal...

5. Berkeyakinan masa nak menegur dia.. apa ade hal klu die reject pun bknnye jumpe die lagikan.. kate first time...

6. Memula senyum kat die, klu dapat respon yg baik, leh teruskan dengan langkah no4.

p.s : ahlahmak... x tau la nak tambah apa lagi.. so ade idea, kasi tambah yea... mana tau leh bantu
mereka² yang pemalu.... :)

5 comments:

cik applemanis said...

wat2 tanye.." saudari ni satu skolah ngan saye ke dulu.." wlaupun satu melaka tau yg anda dulu sekolah lelaki..xde bdk pompuan ahaksss

KaCa Mata said...

hehehe... betul² mcm pernah ku lihat tp dimana ya..

Born Of Truth said...

Bersiul phewit ler bgs. baru ler jantan skit. Hehehehe...

Safirul Amar said...

ah blah la lu..pandai keluar statement, tpi tkde satu melekat pun!! hahaahha...dia yang pemalu, ada orang nak kenalkan , tnak!! malu konon!! hhehehe

SNAS said...

mcm tu ka??
bleh la tey pas ni!!